2021. január 28., csütörtök

44.Fejezet★Élet és halál

 K R I S T I N A

Visszhangoznak Lola szavai a gondolataimban. Eddig próbáltam a legpozitívabb maradni, már csak a kislányom miatt is, akinek tudom, hogy boldog az élete, de még boldogabb lehetne, ha Harry visszatérne közénk és az apa szerepet betöltené a lányom életében, amennyire ez lehetséges. 

- Nézd, anyuc!

Visszarázódom a valóságba Lizie hangjára, aki a pódiumon áll, és forog a habos-babos ruhájában, ami csillámos, rózsaszín, és tényleg minden, ami csak kellhet. Annyira aranyosnak, és egyben gyönyörűnek látom. Széles mosolyra húzódik a szám, és érzem, hogy a szemeimben könnyek kezdenek el összegyűlni. Gyorsan pislogni kezdek, hogy elűzzem őket. 

- Gyönyörű vagy, bébi – mosolygok rá, és ösztönzöm, hogy pörögjön, melyet meg is tesz azonnal. – Igazi hercegnő!

- A legcsillámosabb hercegnő! – kapja két kicsi tenyerét a szája elé, és kacag.

Imádom ezt a hangot. Melengeti a szívemet, és még többért könyörög. Kinyújtom a kezemet, mire ideszalad hozzám, én pedig a karjaimba vonom.

- Anyuc, a ruhám – libben el, és a szoknya csak úgy táncol a lábai körül. 

Eltűnik az ajtó mögött, ahonnan jött, és pillanatok múlva Lola lép ki onnan csodás fehér csipkébe burkolva. A szavaim teljesen elállnak. Én nőként is elismerem, ha egy másik nő gyönyörű, és Lola csodásan fest a menyasszonyi ruhában. Felállok, s közelebb lépek, hogy jobban szemügyre vegyem őt. Ismételten könnybe lábadnak a szemeim, amikor látom Liziet az uszályt fogva. Hatalmasat dobban a szívem, s csordultig telítődik. Szélesen mosolyog, én leteszi szépen az agyangot, ahogy Lola megáll. 

- Na, milyen? – néz rám, míg a kezét nyújtja, Lizie megfogja, s együtt pillantanak rám. 

- Csodálatosak vagytok! Ha Liam meglát az oltár felé vonulva, hát biztos vagyok abban, hogy a szavakat se fogja találni sokáig. Nagyon szerencsés férfi, és ezt ő is tudja!

Megölel szorosan, míg Lizie a lábaimat fonja köze a karjaival.

- Na, de ne sírjunk – legyintem le őket. – Ez egy boldog nap lesz, és bár tényleg káprázatosan nézel ki, mosolyogjunk. 



- Miért vagy ennyire ellenséges? – Lauren követ a nappaliba, ahol lerogy a kanapéra, míg én próbálok mindent a helyére tenni.

Még mindig a költözés nyomait viseli a lakás, és igyekszem ezt mielőbb felszámolni. Nehezen megy a sok más teendő, és az új munkám mellett, de nagyon igyekszem. Most éppen a húgom az, aki nem éppen könnyíti meg a dolgomat. 

- Ellenséges? – nézek rá komolyan. – Hallod te magad? Nem láttalak mióta, ám bizonyos cikkek még is napvilágot láttak. Most pedig ismételten valami szaftos híreket akarsz.

Felegyenesedem, odalépek hozzá, és leülök mellé a kanapéra. Úgy érzem, hogy annyira gyermeteg fejjel gondolkozik, és ez rettentően fájdalmas. Hallgatom, ahogy mindenfélét locsog, de már erőm sincs erre mind válaszolni.

- Be kell fejezned ezt az egészet. Te eseménynek, felkapható szalagcímnek látod, de ez másoknak az élete!

- Nem vagyok ostoba, ne beszélj velem így! Neked is meg kellene értened, hogy nekem ez a karrieremben hatalmas lehetőség.

- Nagyon igyekszem jó testvér módjára viselkedni, de nem várhatod el, hogy emberek életét becsmérlő cikkeket csak a második helyre tegyem. Arról nem is beszélve, hogy nem éppen olyan téma ez, amit egy forró tea társaságában elkezdjek neked kacarászva mesélni. Nem akarok, erről beszélni.

Mielőtt megszólalhatna, a telefonom csörögni kezd, amiért most roppant hálás is vagyok. Kifújom az eddig benntartott levegőt, ami abban segített, hogy ne robbanjak ki ennél is jobban, és felkapom a készüléket. Kimegyek a teraszra, hogy friss levegő felfrissítse az agyamat, ami zsizseg. 

- Ms.Bazan? Thomas vagyok.

- Igen, már vártam a hívását – támaszkodom a korlátnak. 

- Nem tudom, asszonyom, hogy mire is számított a feltárás után, de előre szeretném figyelmeztetni, hogy megrázó lehet, amit közölni fogok. Ha esetleg nem megfelelő...

- Mondja, kérem – sürgetem, és a szívem már most gyorsabban ver. 

Ujjaim a fémkorlátra fonódnak, míg arra koncentrálok, hogy a férfi beszél. Egyszerűen nem hiszek a fülemnek, s többször is visszakérdezek, hogy jól hallottam-e, amit mondott. Kiesik a készülék a kezemből a kemény padlóra, és még tovább pörögnek bennem az elhangzottak. 

- Kris, mi a baj? Mi történt? 

Úgy érzem, hogy megsemmisülök teljesen. Hogy az egész életem egy kabaré, aminek én csak egy alkotó eleme, egy bábja vagyok. Egy használati tárgy. 

- Kristina, beszélj – rángatja meg kissé a kezemet, mire én kirántom magamat a szorításából és elindulok vissza a lakásba. – Mondd el! Kérlek, megijesztesz!

- Él – ennyi hagyja el a számat.

- Kicsoda él? 

Értetlenkedik, s sietős lépteit hallom mögöttem. 

- Chris él!

Kiáltom el magam, miközben felkapom a kulcsot, és elhagyom a lakásomat magam mögött hagyva a húgomat. 

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.