2016. augusztus 24., szerda

12.Fejezet★Könnyed Kommunikáció


K R I S T I N A
Megbotlok a küszöbbe, míg Rick ránt egyet a kezemen.
– Tudod kit rángassál – sziszegem, s most én rántom meg az ő kezét, amellyel engem fog.
Villódzó tekintettel, feszes állkapoccsal néz velem szembe. Tartom a pillantását, nem engedem, hogy ennél nagyobb fölénybe érezze magát.
– Cica, itt te egy kicseszett ápoló vagy.. le kell ápolnod bennünket. Engem.
– Szívesen eltöröm a kezedet, és begipszelem.
– Induljál meg – ráncigálni kezd ismételten.
– Nem vagyok egyik kurvád se! Undorító vagy! A felettesednél fogom jelezni, és remélem, hogy kivágnak a frontra hüvelyszedőnek – kiáltok rá.
Hirtelen fordul meg, ujjainak szorítása már fájdalommal hatol a csontomig, miközben a másik kezét már emeli is. Védekezően emelem fel a kezemet, a szemhéjaimat ösztönösen hunyom le, s várom a csapást, ami teljesen új lenne. Soha, senki nem emelt rám még kezet, így a fájdalom ismeretlen. Legalábbis egészen eddig az volt a számomra.
– Remélem, hogy kurva gyorsan csomagolsz – hallok meg egy mély, megfontolt hangot, melyben egy kis düh is megmutatkozik.
Felpillantok, míg a csuklóm körül a szorítás megszűnik. Most a saját ujjaim kerülnek a zúzódás helyére, s megdörzsölöm a sajgó területet.
– Harry – Rick nagyot nyel, s szinte magam előtt látom, ahogyan a tudata kitisztul, az alkohol elpárolog, és már is józanul, megfontoltan cselekszik. – Sajnálom, csak szórakoztunk. Igaz, cicus?
Rám pillant, s az egyik kezét megpróbálja átdobni a vállamon, de arrább húzódok.
– Az egész kibaszott épület tőle zengett. Kétlem, hogy megerőszakolósat játszanátok. Takarodj, csomagolni!
– Te nem küldhetsz haza! – horkan fel, de Harry vérben forgó szemeit látva vissza is vesz a lendületből.
Harry megfontoltan közelebb lép. Melegítőt, és pólót visel, de a tekintélyparancsoló személyisége egyáltalán nem tűnt el azzal, hogy levette magáról az egyenruhát.
– Én vagyok ennek a tábornak a vezetője. Jelenleg nincs itt Mr.Richards, de én is megtehetem, hogy elküldelek innen. Katona vagy, aki harcol és nem nőket erőszakol meg! Elítélendő, hát még ha a saját nemzetedből teszed ezt. Nem vagy méltó arra, hogy itt legyél, és az országod színeiben harcolj. Én nem küldhetlek haza, igaz, de ebből a szárnyból el fogsz menni. Két nap múlva érkezik Patrick, és eldönti a sorsod. Addig pedig egyetlen nő közelében sem akarlak meglátni, mert kiküldelek az erdőbe aknákat keresni!
Nem tudok megszólalni, de nem is igazán gondolom, hogy helyem lenne ebben a szócsatában. Harry olyan hangosan, kimérten beszél, hogy talán még a másik épületben is mindenki fültanúja a jelenetnek. Még is most hálás vagyok, amiért kilépett, s nem meghúzta magát a szobájában. Sejtelmem sincs, hogy miként is szereltem volna le a termetes férfit, annak ellenére, hogy nem vagyok egy kis nefelejcs kislány.
Rick még haragosan rám néz, aztán hátat fordít, és valószínű, hogy a szobája felé igyekszik. Nagyon remélem, hogy többet nem futok össze vele. Nem igazán vagyok az a félős lány, de nem szívesen kerülnék szorosabb helyzetbe egyik ilyen katonával sem.
– Köszönöm – pillantok Harryre, aki még mindig a szobájának ajtajában áll, ám ezúttal már engem méreget.
Biccent, én pedig ma már sokadjára fordítok hátat neki.
– Várj, gyere be.
– Tessék?
– Nem fogom elismételni – lép vissza a szobába, én pedig ráncba szaladt homlokkal megyek utána. – Csukd be – mormogja úgy, hogy hátra sem néz rám. Teszem, amit kér, vagy inkább parancsol, s érdeklődve figyelem. Felém fordul, s meg is szünteti közöttünk a távolságot. – Mutasd a kezedet.
– Szerepet cseréltünk?
– Ne gondold túl a dolgot – veti oda.
– Eszemben sincs, de ez csak kis zúzódás, el fog múlni, semmi komoly.
– Rendben van, akkor visszakísérlek, nehogy újabb inzultálásba keveredj.
– Köszönöm, de semmi szükség rá, szerintem sétálok is még. Nincs kedvem visszamenni a szobába.
– Azt érzem, hogy direkt keresed a veszélyes helyzeteket – horkan fel. – Felőlem, menj, de ha újabb ember beléd köt, ne számíts rám.
– Hirtelen mennyire könnyen kommunikálsz velem.
– Nem kell, hogy mindenféle őrült következtetéseket vonj le. Azért mert nem hagytam, hogy megerőszakoljon Rick, még semmit sem jelent. A munkámat végzem – lép közelebb, s végig a szemeimbe néz. – Nem engedhetem meg, hogy sérelem érjen bárkit is a táborban. Mi egy háborút vívunk, és az éppen elég. Senkinek sem hiányzik, hogy a falakon belül is probléma legyen.
– Hát persze.
– Hogy van a csuklód?
– Remekül, túléltem.
– Akkor menjünk, visszakísérlek.
Előre megyek, kilépek a szobából, s jobbra pillantva összeakad a tekintetem Rickkével, aki éppen a táskáját dobja a vállára. Haragosan mered rám, s el is indul, ám megtántorodik, ahogyan Harry is kilép mögöttem. Ránéz a srácra, aztán bezárja a szobáját, s biccent, hogy induljak el. Hallom, ahogyan ő is követ engem. Kiérve az udvarra már senki sincs jelen, és ez kissé nyugalommal áraszt el. Kardigánom kötött anyagát összefogom magam előtt védekezésképpen a szél ellen, de nem sokat ér. Megnyújtom a lépteimet, s Harry is velem együtt lép, szinte szinkronban vannak a lépéseink. Meglepődök, amikor kitárja nekem az ajtót, és előre enged. Be is menekülök azonnal a szél fújta környezetről.
– Innen már fel találok.
– Menj – pillant a lépcső irányába, én pedig indulok.
Kezdem kellemetlenül érezni magam. Eddig még kerültük egymást, ő pedig csak is mogorván volt hajlandó megnyilvánulni irányomban. Sietősen szedem a lábaimat az emeletre, egyenesen az ajtónkhoz.
– Benn is körül szeretnél nézni? – nyomom le a kilincset, s kissé ki is tárom az ajtót.
– Azt hiszem arra semmi szükség. Reggel találkozunk.
– Reggel – értek egyet, ő pedig hátat fordít és távozik.
Szinte berontok a szobába, a hátamat az ajtónak döntöm, és a fejem is kisebb hangot ad ki, ahogyan a fa felülettel találkozik. Ujjaim eközben elfordítják a zárat, majd összeszedem magam és előre lépek. Lerúgom a papucsomat, majd Niallre pillantok, akinek az arcát a laptopja monitorja világítja meg. Széles vigyor ül az arcán, míg a laptopot maga mellé helyezi.
– Oké, mondd, hogy rosszul hallottam és nem Styles kísért vissza.
– Sajnos jól hallottad – rogyok le az ágyamra.
– Mi történt?
– Fogalmam sincs, valami megváltozott. Már tegez, és az sem zavarja, hogy én is őt. Most pedig idáig kísért.
– Oké-oké – nevet fel. – Mik voltak az előzmények?
Nagyjából elmondom neki a dolgot. Niall pedig csak bólint és türelmesen hallgat. Megragadja a csuklómat, amint az éjjeliszekrényen pihenő lámpát feloltja.
– Látszódni fog – sóhajt fel.
– Niall, tudok mindent a sérüléssel kapcsolatban – mosolygok rá. – Azt hiszem, hogy túl fogom érni, csak ne találkozzak többet Rickel.
– Én ajánlom neki, hogy soha többet még csak rád se nézzen.
– Nyugi – nevetek fel. – De azt hiszem, hogy egy újabb zuhanyt kell vennem.
– Megizzasztott Styles? – röhög fel hangosan.
– Oh, pofa be Niall!

13 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon értelmes lesz :) Harry milyen katonás, és látszik hogy nem csak az esze irányítja :) Rick egy tapló kíváncsi vagyok vissza tér e?
    Várom a következőt :)
    Kolett

    VálaszTörlés
  2. En nem banom ha rovidebbek a reszek ha most ennyire van idod/energiad/ihleted de akkor mi lenne ha esetleg heti 2x kapnank rovidebb reszt? ;) Nem tudok eleget kapni a parosbol es alig varom mar hogy meg jobban "osszebaratkozzanak"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a felvetést, aranyos, de ez sehogysem jöhetne össze, így is minden második nap jelentkezek egy blogommal. :) Xxx

      Törlés
  3. Könyörögtem, fohászkodtam, hogy ma legyen rész, mikor megláttam, hogy egy nap és letelik ez egy hetes KÍNZÁS a részek között. Azt milyen meglepő mondom fellépek blogspotra, aztán tádádádá friss, ropogós rész van fent.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem mindig pontos lenni, és ha jól emlékszem egyszer fordult elő, hogy csütörtökön került ki a rész. :))

      Törlés
  4. A háborús könyvek és filmek a gyengéim. És aszt hiszem most levettél a lábamról. Tegnap bukkantam rá a blogra, és nincsenek rá szavaim mennyire kíváncsi vagyok, meg izgatott!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon szeretem őket. :) Remélem, hogy tetszeni fog a továbbiakban is!

      Törlés
  5. Egy szó: IMÁDOM 😍😍😍❤❤❤❤ Komolyan annyira izgi 😄😄😍😍 És amit a csoportba is irtam nekem nem tünt fel hogy rövid lett mert eseménydús volt 😄😄❤❤😍😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik!!! :))) Xxxx

      Törlés
  6. Ahww rövid lett de esemény dús ami simán kipotolta nálam most a hosszuságot :D

    VálaszTörlés
  7. Nem kell mindig 20 oldalas részt írni... Ez tartalmas volt, a lényeget beleírtad, és én imádtam minden egyes sorát!😍😘

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.